Fiska din egen fisk

Den som har kommit på att man ska äta fisk på midsommar kan ta och ringa mig. Det är sjukt mycket att göra på jobbet nu. Kan inte folk fiska sin egen fisk?! Kan inte folk grava sin egen lax?  Nej,tydligen inte. Tur för Sveriges befolkning att Guldfisken finns. Och nej Sebban,det heter inte Guldtorsken!

Hemma nu iaf,väntar på Åkelipåkeli. Den första TT dagen på mycket länge. Alldels för längsen. Tror att vi ska dricka en cola och smida lite planer,kanske.  :)

Nej,nu kanske man borde sätta på lite Lasse på högsta volym,hoppa in i duschen.



Sen blir det TT för hela slnaten! Jag ska visa henne min fina  plansch,hon kommer bli stolt över Annika och mig som lyckades med min plan!





Nya äventyr väntar! Se på fan så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback