Midsommar!

Imorgon är en av de bästa dagarna på året. Första midsommar som jag firar utan de "vanliga" traditionerna i Mootown. Men nya traditioner ska skapas. På dagen blir det picknick med jordgubbar och dansande. ;)  Sen skulle vi äta potatisgratäng med någonting till. Men jag orkade inte bära hem mina 20 kg potatisgratäng,det räckte med det jag bar hem ifrån stan. ; )
Första midsommar jag firar och det är ljust dyget runt,bra kalasbelysning. Ska bli coolt.
Har köpt TT öl. Inte för att vi gillar öl,men nu finns det iaf en andledning till att dricka det. ; )


Idag var det ganska slappt på jobbet. Bara 2600 matboxar. Idag var polska dubbel-Eva på strålande humör,vilket hon inte har varit under veckan. Bråka inte med en polska som är bitter. Men som sagt idag var hon  på strålande humör,stod och prata hela tiden,berättade om vackra Polen,känns som att jag är en vandrade uppslagsbok.
Jag förstår inte alltid vad hon säger,då ler jag och nickar.
Men sen blev jag lite ställd. Hon sa att hon trodde att jag var 28 år. Herregud,28,då är man ju gammal. Då frågade jag varför hon tyckte att jag var 28,då sa hon att det var för att jag såg så stor och stark ut. Ha,ha, ha. Det var däremot lite kul. Nu mera kallas jag inte räkan,så det så Mall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback