Nästan perfekt

Sometimes I cant help the feeling that I´m living a life if ilusion.
And why cant we let it be,see through the hole wall of confusion. I just cant help  the feeling, I´m living a life of Ilusion...

Du är alltid lika klok Åkan. Jag saknar dig.
När jag kommer hem ska vi dricka cola på min balkong , vi ska titta på solen som aldrig går ner. Vi ska filosofera som bara vi kan. Hålla utkik över gräset och se om någon kommer på en vit springare.

När du slutar skolan,då jävlar! Jag tror det är dags att dra. :)



Berusad på livet,berusad på känslan. Allting som känns så rätt,men jag är inte orolig längre. Jag vet,jag vet. En dag,så...

Du säger "Det har varit rätt så tomt här,
Det är verkligen skönt att se dig"
Du säger "Jag kan bära väskan, ge den till mig"
Och du betalar taxin och jag kan bara hänga med
Och jag tittar ut i mörkret och drar nåt skämt
Om hur det är

Hur ska jag gå hem när allt är såhär?
Jag vet du kommer att se på mig sådär
Och säga "Vad har du gjort ikväll? Och vad har du bestämt?





Idag blir det en trip på stan med morsan. För att sedan åka iväg och käka hos mormor. Jag har beställt färskpotatis med nått. =) Kommer bli grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback