Ojoj

Vilken underbar helg det har varit. Midsommarafton blev hur bra som helst. Skön blandning på folket och inget besök ifrån arga tanten. =)
Brukar inte ha så höga förväntningar på midsommar,men iår vart det verkligen riktigt lyckat.

Vi började tidigt på morgonen,helt otroligt att Mimmi var uppe redan klockan 10 på morgonen. Det måste vara något av ett rekord. Handlade picknick-mat på coop och begav oss vidare till Midsommarstången. Wollan hade världens bästa picknickväska med sig. Med massor fack tallrikar och knivar.
Vi dansade kring stången med riktig inlevelse,kanske därför tidningen tog kort på oss.

     

Festen på TT Summer Club,blev riktigt lyckad. Som vi sa,bästa festen sen Amblika och Malls fest.
Bara glada miner,nästan,härligt folk och roliga lekar.



På kvällen drog vi vidare till M/S bränna. Riktigt mycket folk,hängde med storebror Åkerlund,Clöööörki,Twinsen, och annat folk jag inte minns namnet på. Dom andra tappade jag bort för en stund. =)

Tvilling ett och jag hade en het disskusion om Linköping. Riktigt imponerad av David. Han visste massor om festerna i Ryd,Gamla Stan,fotbollen. Han ska dit i sommar,då sa jag till honom att dom måste besöka Varamon!


Kvällens kommentar
"jag vill bara sova,jag vill aldrig mer tvätta fönster"

Ida, som är trött på sommarjobbet som fönsterputsare.

Tack för en väldigt kul midsommar och tack för välkommen hem presenten! Ni är grymma!




Igår var det bakishänget på kvarnängen och Frasses som gällde.
På eftermiddagen,när Mimmi hade vaknat drog vi till Sävast. Käka glass och satt på Jues altan och läste Cosmo. Sen var det dags för filmkväll,Melker ,Uneby och Twinsen dök upp. Filmen v ar helt konstigt,så den kunde vi skippat. Kvällens hackhöna var Jue, hon gillade inte riktigt bastu och fönster skämten. Efter filmen så beslutade vi oss för att åka till Alder. Det var inget ös där överhuvudtaget,så vid 23 åkte vi hem till Uneby istället. Lyssnade på musik och åt pasta. Vissa hade gosedjurskrig.


       
   

   



Det var en riktigt rolig helg,med mycet skratt och roliga människor. Hoppas att det blir massor såna roliga helger under sommaren. Men det vet jag.




Vissa saker med helgen har varit tufft,men även att det känns tufft nu kommer det att bli bättre i framtiden.
Men känslan som jag har nu är inte bra. Säger bara tack till mina vänner som stöttar mig.
Även fast jag vet att det inte är jag som ska behöva må såhär.









Röstmedelanden gör söndagen,lite roligare,lite bättre.
Så lite,men så mycket känsla i det.



Ska försöka ta mig till Sävast,Mimmi sa att det var äventyr pågång och att jag var tvungen att infinna mig.
Måste bara försöka få tag i skjuts. Hmm.



Kommentarer
Postat av: Uneby

Hah här sitter jag och slögooglar på mig själv och vad hittar jag? Minnen från midsommar! SWEET! :D

PE-ÄSS hoppas allt är bra med dig :)

2007-11-22 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback