Skön kväll

Mimmi och Wollan ringde och pratade om äventyr på stranden.
Mimmi sa att det var så vackert att jag var tvungen att komma ut.  Det fanns bara ett problem,hur skulle jag komma till Sävast.
Ragga lite skjuts,David var snäll nog att leka taxi. Tack David.
När jag kom ut till Sävast-ön hittade jag Wollan och Mimmi lekandes i vattnet.




Gick hem till Wolls,där Mamma Wollan utfodrade oss med Tacos. Underbart gott.
Tog cyklarna till OK för att fylla på sockerförrådet. Cyklade vidare genom Sävast i värmen,24 grader visade Ica-termotern klockan 21. Helt underbart.







Framme vid fotbollsplanen körde vi "Bomba Röv",Wollan var dagens förlorare kan man säga.
Men egentligen finns inga förlorare,vi är alltid vinnare när vi är tillsammans.


image638













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback