allt blir precis som man förväntar sig

Ännu en vecka har gått.  Det har inte hänt allt för mycket. Har varit en lugn vecka. Jobbat och tränat.

Den här veckan har jag träffat Åkan alldels för lite. Hoppas att det blir ändring på det i helgen.


Vi har match på söndag,det förstör hela helgen. Det känns som man bara går och väntar på att det ska bli match. Och när matchen är över,så är det måndag och jobb igen.
Men lever vi i innebandy-bubblan får vi skylla oss själva.

Idag har jag färgat håret,det blev faktikst bra. Funderar på att klippa mig,eller jag måste verkligen klippa mig. Frågan är om jag bara ska toppa håret eller om jag ska våga klippa en riktigt cool frisyr.
Sånt som märks.


Tror att Malle har smittat mig med sin hosta. Jag hostar,hostar och hostar. Det är inget kul.
Det är ett hostigt liv...




 Det är jobbigt när inte hissen går ända upp,så vi passade på att flumma lite.

Det är rätt trist att föna håret,så vi passade på att ha lite kul

Det är viktigt med rätt uppladdning inför match,så vi passade på att köpa lite godis

 Det är viktigt att betala för sig,så jag passa på att betala

 Familj och vänner är det viktigaste i livet, så vi passade på att umgås

 Innebandy är det bästa jag vet, så jag jag passade på att spela lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback