Ett sms som sätter hjärtat i brand

Det plingade till i telefonen,jag blev rädd och glad på samma gång när jag såg ditt namn.
Vågade inte riktigt trycka på "visa sms". Tänk att ett sms kan göra en så glad,kan väcka så mycket känslor. 
Tack! Verkligen! Snart ett år sedan,jag fattade vad jag förlorat...
Du vet vad du betyder,du vet vart du finns! Du finns i mitt hjärta,nu och för alltid.
Nu ska jag sätta på cd-skivan jag fick av dig när jag flyttade. Lyssna,minnas en underbar tid. När mina ögonlock blir tunga,ska jag somna och drömma om dig.


And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you





image295


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback