Lång dag på andra sidan Sverige

Dagen började segt. Gick upp och städade och fixade... VAr underbart skönt väder ute,jag ville gå ut och göra något kul. Men jag hade ingen lust.

Tog mig i kragen och gick ut. Kollade i brevlådan påväg ut och såg att bandet hade kommit. Det efterlängtade bandet hade kommit,inslaget ifrån Bergs kval match!  Gick till Camilla och Malle,lånade deras video och kollade. Jag rös och fick gåshud när jag såg inslaget...

Fick födelsedagspresent ifrån Malle och Camilla. En cola för år  jag har funnits på jorden! =) Så sa dom att det bara var nått litet,nått flyktigt jag skulle få. Cola är ingen flyktig sak! Det var en underbar present... 20 color står nu i min kyl,eller nu ljög jag. Det finns bara 17 st nu.

Träffade Mimmi och Jojjo på stan,köpte glass och satt och kolla på folk. Det var massor folk ute på gågatan idag. Tro det eller ej! Sen åkte vi hem till mig, mimmi cyklade och Jojjo skjutsade mig. Jag kom hem levande. Vilket jag inte riktigt trodde att jag skulle göra när vi började turen.


Dagens äckligaste var AIK-alkisen på stan! Vi satt och solade oss på en bänk. Han kom fram och skulle snacka. Han frågade om vi var ifrån Hollywood. Iofs det kan man tro ibland.
Några lumpenkillar stod på sin vakt och tänkte rädda oss om han blev våldsam. =)




Imorgon blir det jobb och fest! Underbart! Bra början på helgen!


Sitter och kollar på Helsningborg - Warberg. Sveriges skönaste domarpar dömmer matchen! Råsbrink och Nystrand! Finns inga bättre än dom.
Östergötlands stoltheter!

image296


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback