Se på fan

På landstingsvägen 5 är det nu även gruppboende på våning fyra. Mamma och mormor har kommit på besök i vackra norr...
Får se vad vi ska hitta på under de här dagarna. Men jag lovar att jag ska ta med dom på äventyr!
=)


Idag var sista matchen för säsongen,jag satt på läktaren med de tre M:en. Malle,Mormor och Mamma.
Det var underbart kul,att få skratta och bara egga. Det kändes som att det var ett tag sen.  Det var en tung helg utan Åkan,och då blir det inte många skratt. Det blir för många gråa dagar utan Åkan!


På fredag fyller jag 20 år. Mitt liv som tonåring är slut,oj vad vuxen jag måste bli direkt. Verkligen.





"Vilka jävla usla pilar, dom träffar ju inte ens tavlan!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback