Se på fan

"Vi får se hur det går för dom i div 1. Dom behöver en #11 Sofia Thorsson, vem vet hon kanske flytter söderut igen."


Tack, Verkligen. Fast jag tror att dom klarar sig utan mig. Men det vore sjukt kul att spela med världens bästa lag igen! Fan vad jag saknar er.



Idag så blir det en lugn dag. Träning ikväll och utvärdering. Utvärderingen ska bli ruskigt  intressant...


Madde har köpt solglasögonen som Madonna har designat. Stod och höll i dom i fredags,men köpte dom inte. Köpte ett par andra brillor istället och som vanligt så ångrar jag mig. Fast nu när Madde har köpt dom kan jag låna dom av henne. Om vi träffas,när vi träffas igen.


Det verkar som att det inte blir något sundsvall äventyr för mig i helgen. Familjen Hovlund ska inte åka och Annika har inga cash. =(




Det är sjukt underbart väder ute,det är så mycket som jag vill göra.
Men istället har jag bara en klump i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback