Sedär,verkligen,tack.

Du kan slå mig i bitar
nånting inuti kommer att stå upp ändå
Du kan slå tills det vita vita
hatet är allt som återstår.

Somliga tror att dom är starkare
än andra
Somliga älskar att slå sönder
en vit tandrad
Somliga lever för att pina andra .


Det har varit en tung vecka,det har hänt mycket. Jag känner mig fruktansvärt tom. Men nya tidsfördriv väntar.
Tack Åkan,för att du alltid ställer upp och för att du världens bästa vän. Jag är lite orolig för att lämna dig ensam i helgen. Fast jag vet att du klarar dig.  Frågan är hur du ska kunna hålla reda på alla saker,ingen som påminner dig i helgen. ; )



TT är väldigt heta på fotbollsmarknaden i Norr. Igår försökte Mats och Gun värva oss till Trångfors.
Fast vi kände inte riktigt för att satsa seriöst. Vi ska lira i Unbyn. Man kan ungefär jämföra det med Vallerstad. = )







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback