Ska bli underbart med söderäventyr

Jag är sjukt taggad för att åka söderut imorgon. Det är alltid kul på våra resor. Åkan har en stor del i det hela. =)
Håller på att packa,det är konstigt att jag alltid har packångest för att jag har glömt något. Väskan ser alltid så lätt ut. Iofs så behöver vi inte så mycket grejer,men jag är alltid lika nervös iaf.

Hoppas att det är riktigt fint toffel-väder i söder!
Längtar till den efterlängtade strandpromenaden. Då vi ska filosofera om allt och inget. Om allt som inte finns,som vi vill ha och allt vi vill ska vara annorlunda. Vi kommer behöva gå en rejäl runda.


Resten av familjen Thorsson åker till Göteborg redan imorgon. Dom ska shoppa och ha det allmänt bra. Är lite avundsjuk faktikst. Johan ska träffa Anders och gå ut och festa på kvällen. Jag vill också vara med... =   )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback