The worrying kind

Dagens frukost: Müsligröt.
Du har på dig: Just nu shorts och linne, senare blir det skjortklänningen.
Du blir glad när: solen lyser och det är vår för hjärter dam.
Är du kär nu:  Kanske det.
Du blir arg när: Mina hörlurar till ipoden har trasslat ihop sig.
Du längtar efter: Att alla trådar ska kopplas rätt.
Dagens låt: Fray- How to save a life.
Dagens dusch:  Har inte kommit så långt än.
Dagens frisyr: Hängde och slängande.
Dagens smink: Eftersom jag inte har duschat så har jag inte sminkat mig.
Dagens händelse: Måste varit när sparkde till toadörren imorse,det gjorde väldigt ont.
Dagens planer: Städa,oh yes, Lisa ikväll kasnke.
Dagens vill ha: Ny frisyr.
Dagens saknad: Motala,Lisa och Annika. Skulle vilja se kvalet i helgen.
Dagens drog: iPoden,som vanligt.
Dagens tråkigaste: Städa och sortera tvätt!!
Dagens finaste:  Vår vädret!
Dagens måste: Denna återkommande städning
Dagens dricka: Päronjuice och cola
Dagens köp: Inget.
Dagens mat: Det får bli en senare fråga
Dagens sjuka: Det finns mycket som är sjukt
Dagens kärlek: Den går helt klart till Maddie,som har opererat sig. Jag tycker synd om dig gumman!
Dagens mående: Bra,efter omständigheterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback