vi ses

Baby I just got to let you know
What I´m feeling inside I can´t deny
Now there ain´t no doubt about it
This is real and I wanna shout it
It´s a miracle inside of me

Tell me is there anything you need
Me, I got everything in you
You´re more than beautiful
Love can be true after all
And I know I´ll always find my way

When i hear you say my name
All the lights come on
And the music starts to play
I can´t help but to sing a long
Like a flower to the flame
I´m burning in your arms
When the world seems cold and grey
It makes me strong
When I hear you say my name









Med dig på andra sidan jorden får jag tid för ingenting.
Vad ska vi göra med tro,vad ska göra med vårt hopp? Vad ska vi göra med vår kärlek som blöder?
Och framtiden väntar som en farlig gåta.. Jag hatar min rastlöshet och jag älskar dig.
Men vi ses i juni bland i dimmorna i norr eller i söder. Med drömmen i behåll och lust att ta vid
där elden falnar men fortfarande glöder...

Kommentarer
Postat av: Louise

Bli medlem på sidan i URL-fönstret och DU kan vinna otrooligt fina priser! Så kom igen, registrera dig och VINN! Det kostar ingenting. Enda uppdraget är att samla poäng genom att vara med i roliga tävlingar m.m!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback