16 dagar kvar

Nu är det bara 16 dagar kvar tills jag åker till söder. Dom här 16 dagarna kommer att kännas som en evighet. Men de 16 dagarna jag kommer vara hemma,kommer att kännas som en sekund.

Idag fick jag mail ändå ifrån Australien. Ett "Grattis på namnsdagen mail". Se på fan tänkte jag,och grattade mig själv. Jag hade glömt bort att jag hade namnsdag idag...
Jag är däremot djupt imponderad över att någon annan kom ihåg det,och skickade ett mail.

Det har varit skit väder i två dagar nu. Regn,regn och ren.
Fast det är ändå ganska mysigt med regn. Om man gör rätt saker. Jag har varit ute och sprungit i regnet,det är skönt. När vattendropparna  slås mot ansiktet och det är bara är vägen och jag. Man behöver inte tänka på något. I ipoden lyssnar jag på Lasse, som sjunger att det är långt till söder, långt till norr det är långt åt alla håll.


Martin,finns här för dig. Allt kommer bli bra. Jag lovar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback