Kalas

Igår var det kalas hemma hos Wollan. Det fanns allt som ett kalas ska ha, tårta,glass,maränger,bullar och bål.
Det snackades mycket om allt och inget under fikan. Mycket trevligt. Efter kalasandet på bullar och tårta spelade vi Tabu. Riktigt roligt och galet. Vissa förklaringar var roigare än andra.  Emelies,Wollans och mitt lag vann hela skiten. Alltid trevligt att vinna. På kvällen tänkte vi se "storken i sumpmarken", men vi åkte in till lanet en sväng och spelade Wii istället. Man kanske borde satsat på en tennis,förlorade inte match igår. Jag vet inte om det beror på skicklighet eller tur. Jag tror på det senaste,jag hade mest tur i vevandet.  
Var en riktigt trevlig kväll. Det är nästan lika roligt att kolla på när folk spelar som det är att spela själv. Man ser så töntig ut när man står och vevar i luften...
En riktigt lyckad kväll.


















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback