Kasta macka

Idag har jag har jag haft ont i huvudet,man mår som man förtjänar. Igår när vi gick hem ifrån Max,hade vi ringt till mamma och frågat om hon kunde skjutsa hem oss till mig för att Mimmi hade skoskav. VI hann komma hem  innan Morsan kom och hämta oss. =)
När vi kom hem somnade jag gott i soffan,medans Åkan bloggade om nattens äventyr.


Idag har det varit en riktigt söndag. Det är något speciellt med söndagar,man vill göra något fast ändå inte. Man liksom bara väntar på att dagen ska ta slut,trots att man inte vill att den ska ta slut.
Det har varit riktigt varmt och skönt idag. Vid 20 tiden hade jag vaknat till,så jag åkte ner till stan och träffade Åkan,Wolls och Ida. Vi traskade omkring och njöt av vädret. Gick ner och satte oss vid vattnet för att filura lite. Vi roade oss med att kasta macka och titta på blommorna som slagit ut.
En riktigt skön söndag helt enkelt.


         

       


 Snart slår våra älskade nyponbuskar ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback