Och jag var lika tom och full som du

Fredagen började med en fika,alla var där ingen glömd. Opalen bjöd på lyx-cola och morotskaka.
Jag satt och fokusera på bowlingen,en mycket viktig match skulle spelas på eftermiddagen.
Fokusering och koncentrations spel är inte riktigt min starka sida. Jag blir lätt förbannad om jag missar ett kast,så går det åt helvete efter det. Så det gick lite upp och ner för mig. Matchen förlorade jag,men jag vann strike tävlingen med mina 7 strike. Johan tyckte det var mycket kul att reta mig för att jag förlorade och jag blev inte ett dugg sur.
Kom ihåg när jag var liten och spelade minigolf med barnligan på gatan. Det slutade oftast med att jag tjöt och kastade klubban omkring mig. Min bror och de andra tyckte att det var jätte kul,det var som att dom var ute efter att jag skulle bli så. Haha,men nu är det ganska kul att tänka tillbaka på. Lite bättre har jag blivit iaf. Men inte så mycket...

På kvällen blev det utgång. Dj:en på TC var den gamla svärmors drömmen Bengt Dahlqvist,som spelade Daniel i Skilda Världar. Det var den bästa serien som gick på TV,och alla följde det. Daniel var den som alla var kära i. Han var ju bara så snygg.
Bäst var när han sa i mikrofonen: "Kom igen nu Boden,och Motala."


Lördagen var ganska seg,typisk dagen efter dag.
Bajen spelade SM-final,och det blev SM-GULD! Andra året i rad!
Globen fullkomligt kokade och det var härlig stämning.
Efter slutsignalen spelades "Just idag är jag stark" och hela Globen sjöng. Mäktigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback