Sex and the city går mot sitt slut



image384

Ikväll är det näst sista avsnittet av Sex and the city.
Världens bästa serie helt klart. Visst att jag har sett serien förut,men under ett års tid har det varit ett måste på kvällen. TV3 kommer säkert börja om ifrån början igen,men det blir inte samma sak. Vi har följt det und
er ett års tid...
Åkan och jag har bestämt att någongång i livet ska vi åka till New York och gå i deras fotspår.
Äta muffins på deras fik,dricka Cosmopolitan och sitta på Carries trapp.
Självklart måste vi åka Sex and the city turen. En tre timmar lång busstur i riktig Sex and the city anda!


Kommer kännas tomt utan Carrie,Miranda,Samantha och Charlotte. Självklart även Carries Hjärter Kung, Mr Big!





Någongång när jag blir rik ska jag köpa boxen,den är så fin när den ligger den i den rosa skokartongen! : )
Det skulle passa in i mitt hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback