Snart ett års sen

Det är snart ett års vi träffades första gången. Vi satt på en sandlåda utanför Hildurs. Vi hade likadana armband och båda sa att vi gilla Lasse.
På Noliacupen spelades Åt samma håll på uppvärmningen innan IKSUmatchen. Vi kollade på varandra och höjde klubborna i luften. Sedan dess har vi varit TT,i vått och torrt i glädje och sorg.
Vad skulle jag göra utan dina ord och råd.
Vi vinner tillsammans,vi förlorar tillsammans,vi skrattar tillsammans,vi dricker cola i mängder tillsammans.
I ett års tid har vi träffats varje dag. Dagen blir aldrig komplett utan ett TT skratt. Du är Norrland för mig.
När jag är i söder ska jag titta på solen,då har vi solen i ögonen båda två. Trots 112 mils avstånd.

       

     

   



Tillsammans har vi inga inga gråa dagar. Du får mig att se solen bakom molnen.
Vi ska åt samma håll,varje sekund,minut och timme.



image542



För det är ju trotts allt drömmarna som är ankare åt hoppet
 och utan hopp så går människan säkerligen under.

Därför vi alltid har dom på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback