Wii

Igår var en förbannat seg och dålig dag... Men idag är en ny dag.
Det enda som var kul igår var spelkvällen. Vi var på lanet som Chrille ordnade. Det var riktigt bra gjort måste jag säga.  Vi var där för att spela Wii och kanske möta en Hjärter Kung.
Vi spelade Wii Tennis,det är så sjukt kul. Efter Sega 16 bitars,så kanske Wii är det roligaste spelet jag har provat.
Men man blir så frustrerad när man inte lyckas med slagen. TT har inte världens bästa tålamod,fast mitt tålamod är bra om man jämför med Åkans. =) Det var riktigt heta matcher mellan oss,ingen vill förlora. Det var fel på dosorna,det skreks och det hoppades. Vi vann lika många matcher,vilket var bra för TT:andan...


Glad för Åkans skull. Hjärter Kung är alltid Hjärter Kung...
Första gången jag träffar honom också. Trevligt.



Ikväll är det kalas hos Wollan. Ska bli riktigt kul!
Kalas är bra grejer...





När man inte har tillräckligt med pengar,så kan man alltid fönstershoppa. Man hittar alltid mest grejer när man inte kan köpa något.
Men om någon miljonär inte vet vad den ska göra med alla laxar. Så kan ni ta er en titt här. Det är bara att skicka paketen direkt hem till mig.

image438


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback