bloggpaus

Nu har jag haft en tids bloggpaus,det har varit ganska skönt. Men visst har jag saknat min blogg.
Så efter en del påtryckningar ska jag skriva ett litet inlägg.

Vintern har kommit till norr,det är alltid skönt när den första snön kommer. Det blir lite ljusare i det annars så mörka Norrland.
Lika skönt som det är när den första snön kommer,lika skönt är det när det försvinner i typ april. haha.

Innebandyn flyter på,lite väl mycket förluster bara.  Men det vänder,någongång,det gör det alltid.
Hinner inte med så mycket förutom jobb och träning. Speciellt inte nu när vi kör 10/12 timmars pass varje dag. Många själar som vill äta våran underbara mat. :)
Orkar knappt med mig själv känns det som. Ännu mindre min lägenhet som ser ut som en krigzoon.


Lars Winnerbäck konserten närmar sig med stormsteg. Höstens stora höjdpunkt,helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback