Work,work,work

Det har varit en lång dag i laxarnas värld idag. Började 06:30 och slutade 18:45...
Mina ben känns segare än när vi har haft dubbelmöte och rest en hel helg.  Imorgon börjar vi klockan 06, vilket innebär att jag blir hämtad 05:30. Men vad gör det? Pengar är alltid gött att mycket av. :)
 Har inte kunnat träna på två dagar,vilket är det enda som är surt med att jobba så mycket. Kommer inte kunna träna imorgon heller. Men vad gör det om tusen år.
På torsdag så kommer dessutom Emma hit. Ska bli riktigt roligt. Vi har känt varandra hela livet,21 långa år.
Jag tror att alla bodensare kommer leva farligt under helgen.

Ska försöka hålla mig  vaken till kl 21 så att jag kan se DH,men jag känner redan nu att det kommer bli ett svårt projekt. Mina ögonlock känns väldigt tunga och det ser väldigt skönt ut att krypa in under mitt Hammarbytäcke.
Det är alltid extra skönt att sova med Hammarby loggan tätt inpå huden. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback