Allt gick för fort

Nu har Pappa lämnat Norrbotten. Det har varit underbara dagar med Pappa.
Det känns tomt utan Pappa.
Han är världens bästa,helt klart.


Vi spelade två matcher i helgen och tyvärr förlorade vi båda.

Första matchen var mot Karlstad. Matchen i matchen var duellen mellan Malle och mig. Hon vann den matchen.
Jag blev rädd såfort jag såg henne och allt jag fick iväg var fjösskott. När jag skulle täcka Malle på ett frislag så knäckte hon mig med kommentaren:
" Du har inte så grova ben Thore,så det är ingen vits det här"  Usch,tänkte jag...
Det var en riktigt grinig match med mycket utvisningar. Tror det eller ej så lyckades jag hålla mig ifrån utvisningar.

Det var riktigt kul att träffa Amblika och Mall igen. Dom är så roliga.
Amblika brukar lära TT lite konstiga saker ibland. Något som fortfarande sitter i är att när det börjar lukta vår är det egentligen en blandning av hudbajs och gräs vi känner lukten av.
I helgen lärde Amblika oss att det finns en färg som heter "porrvinrött".
Vi har fortfarande inte riktigt kommit på vad det är.

Söndagens match mot Rönnby var riktigt kul,så länge det varade.
Det var en tuff men fair match. Domarna lyckades faktiskt hålla en bra nivå under denna match.
Rönnby hade mest boll,vilket kändes ganska självklart,men vi försvarade oss bra.
Efter halva matchen la mina ljumskar av så jag fick kliva av och tacka för mig.


Det här blev en av de bättre helgerna på länge. Vilket jag får tacka  Pappa ,Malle,Camilla och Åkan för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback