en dag kvar

Yeah,det är redan onsdag,vilket betyder att Pappa kommer till Norrland imorgon.
Ska bli så skönt att ha honom i närheten.


Mycket innebandy denna vecka,det är ganska segt i benen nu,men väldigt kul.
Har försökt att bli vän med min klubba,men det funkar inte. Igår hookade jag om i hopp om att det ska funka bättre.
Något underverk blev det inte och skotten är fortfarande ostrukturerade.
Jag blir snart tokig på mitt blad,som tur är är det inte bara jag som har problem. Känns bra att det inte är fel på mina handleder.


Det här är rubriker som oroar mig just nu. Som tur är vet jag att det inte är omjöligt.
Fast det ger mig inte en bra magkänsla.  Hon är världens bästa innebandyspelare och det känns så fruktansvärt mycket bättre att ha henne i sitt eget lag.

image924






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback