Älskade vän,pucko

Min älskade vän Åkan har lagt väldigt snygga bilder ifrån PDOL. Festivaler tär på kroppen.
Dom bilderna är ifrån när vi gick och skulle käka frukost på Subway omkring 16 00. :)

Som tur är har jag också ett bildarkiv.


image920

image918


image921







En sak är iaf säker,vi har förbannat kul ihop. Jag skulle kunna hugga av min högra hand för dig Åkan.
Hösten är verkligen i våran tid,det är alldels för mörkt,kallt och jävligt. Alldeles för mycket tid för tankar om Hjärter Kung. Men på något konstigt sätt är ändå hösten våran tid. En tid fylld med söderresor,äventyr och innebandy.
Det är TT:s år iår. Jag skulle göra allt för dig bästis.


Den 15 november får vi dessutom sjunga tillsammans med Lasse. Det kommer bli den bästa dagen i TT:s liv.





Du är min vän och stormarna i vår blir våra bröder. Våra fäder tacklar av nu.
Världen är vår,där elden falnar men fortfarande glöder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback