Dm-guld

Jaha,i helgen var vi och fixade hem ett DM-guld till IBK Boden. Alla var lyckliga och glada. Det kändes inget seciellt att vinna. Vi visste att vi bara var tvungna att vinna,allt annat vore en oerhörd katastrof. Vi bjöd inte på något lysande speldirekt. Men helgen var nog ändå nyttig.
Min första medalj utanför Östergötland.

Annars händer inte så mycket. Hösten är verkligen här vilket är ganska mysigt,frågan är bara hur länge den varar. Snart kommer väl snön...

Idag är vi träningslediga,kors i taket,så kvällen ska ägnas åt saker som man inte hinner med annars. Tvätta och fixa iordning här hemma.
Fast nu är min lägenhet ganska höstmysig,mycket ljus och annat kraffs.


Pappa kommer snart,det är skitbra grejer.
En månad efter att han varit här så spelar Lasse i Pontushallen.
En månad efter Lasse åker jag hem till Söder och till något så fint...
En månad i taget nu helt enkelt.





Jag vill tillbaka,tillbaka till din famn i regnet. Det har aldrig varit så romantiskt. Tid och rum försvann.
Regnet hade blött ner oss. Jag ville aldrig att vi skulle släppa taget om varandra,ville inte att du skulle åka iväg i taxin... Vill alltid titta in i dina ögon och känna att allt känns så rätt...
Ett ögonblick i sänder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback