Faller ni så faller jag.

image922



När tiden går framåt som den vill
och gör så att år försvinner,
så ger jag er allt och lite till.
Men det är mycket  jag inte hinner.
Vargarna väntar överallt.
Jag håller er varma
när det blåser kallt.

Vad ni än ser,vart ni än går
finns ni alltid kvar hos mig ändå. 
Vilka ni än blir, hur ni än mår.
Ska jag alltid lyckas att förstå er.


Jag är dålig på att visa min uppskattning för att ni alltid finns för mig.
Speciellt till min älskade bror. 
Han har alltid varit min idol och jag har alltid velat vara lika bra som honom.
Utan Johan hade jag aldrig spelat i elitserien.
Det är hans spel i landslaget och i högsta serien som har sporrat mig.
Han är världens bästa bror och jag älskar honom för den han är.
Tack Johan,verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback