Höstmys

Träningen blev lugn,trots allt. Två timmar på gymmet,vi värmde bara upp utomhus och det räckte gott och väl.
Nu är jag lagom mörr i kroppen. Men det märks att jag har blivit starkare av mina dagar på "Guldfisken" och gymmandet i sommar. Idag klarade jag 40 kg i bänkpress,innan sommaren klarade jag knappt av stången.
Så det kändes bra idag. Det är bara ryggen som jag fortfarande är ruggit svag i,men det blir bättre det också.
Klarade även för första gången av att komma upp på en pilatusboll själv och dessutom göra knäböj med vikt..

Så nu sitter jag i min morgonrock och tittar på finalen av "Topmodel" och äter kvällsmat. Riktigt höstmys med tända ljus.
Har hittat ett nytt favorit mellanmål, Varma koppen äppel och kanel. Riktigt,riktigt super god. Och perfekt till gröten efter träningen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback