lyx

Jojjo pratade igår hur mycket hon saknade sin pappa,han är borta hela veckan i Umeå.
Hon hade ingen att prata med när hon kom hem ifrån träningen och han var inte på våran träning som han alltid är. Jaha,sa jag tänk på mig då... :)

Tänk om man Pappa och Mamma nära. Så man kunde åka till dom över helgen.
Vilken lyx.
Dagar man saknar är dom värsta som finns...
Men nu är det inte lång tid kvar.

Som idag fick jag ett sår på min fot och det blödde tydligen så mycket så att det blödde igenom min sko. Jag har fått ett sår men förstår inte hur det kan blöda så mycket eller varför jag fått såret. Då saknar man Mamma som alltid kan svara på allt och hjälpa till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas på ett Boden som krigar i
slutspelet, ser fram emot många roliga derbyn. Bit ihop ... (ang Dalen cup) morgonluft vädras i Boden känns det som när man utifrån ser årets satsning. Norrland äger
Lycka till!
(Hoppas det känns ok att få en komm. från outsider, kunde inte låta bli... slösurfar på jobbet)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback