plötsligt händer det

Det har vänt och jag har helt plötsligt fått en himla massa tur. Någon någonstans har bestämt sig för att 20 år av otur får räcka. Åkan,jag tror att det kan ha att göra med min nya Buddha staty. ; )
Ska gå och köpa mig en lott tror jag.

Livet är nästan en dans på rosor och jag är glad. Se på fan.


Träningen går bra och idag sprang vi cooper. Jag räknade fel på varven och lade in spurten försent. Men va fan. Min sista varvs tid var den bästa på hela mitt lopp. Irriterande att veta att man kan mer Men har aldrig varit någon höjdare på matte direkt. Fast det är väldigt svårt att springa på löparbana. Förstår inte att jag sprang Kanalbanken,4 km, på 14 min på högstadiet.  Man var lite lättare och fotbollskondition är bättre än innebandykondtion.



Imorgon kommer Lasses nya skiva och direkt ner i min brevlåda hoppas jag.
Så blir det att lyssna igenom albumet påväg till Happis. Vi ska på roadtrip igen.
Vi ska spela mot något finskt "elitserie" lag. Intressant.




Idag är det en stor dag,eftersom Hjärter Kung fyller år.
Hoppas att du har haft en underbar dag. 
Du vet att jag är faktikst inte så bra på att hålla reda på födelsedagar,men jag lovar att du ska få något fint på posten.



Annars så vill jag tacka mina underbara vänner för att ni alltid får mig att skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback