Åkan det här är till dig!

image1053


Det är inte varje dag man har chansen att servera någon två hård kokta i öknen!
Jag tog min chans.
Jag tog två ägg ifrån frukostbuffen som sedan åkte den
8 timmars långa bussresan till Kairo med mig.
Väl framme i öknen tog jag fram mina ägg,Nina tyckte dock inte att detta
var lika kul som jag tyckte. Men så har hon ingen TT:humor heller. :)
Kortet blev taget iaf,allt för din skull T1!
Eftersom du inte var där Åkan så var jag tvungen att ge äggen till
någon annan vän. Snabbt blev jag vän med en gammal
och säkert jätte vis Arab. Så han fick mina ägg,eller
han snodde dom i princip...
Han verkade bli väldigt glad för sin gåva,för han åt upp dom direkt.
Jag undrade hur han mådde i magen på kvällen?!
Men men,nu har jag serverat någon två hårdkokta ägg i öknen!


TT 4:LIFE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback