Du var en glädjespridare!

Lisa,du är min bästa vän! Tänker och sörjer med dig av hela mitt hjärta!
Livet är inte rättvist,jag finns här för dig dag som natt!

Det var inte din tur,det var alldels för tidigt.
Du var den som alltid var glad och fick alla på glatt humör!
Du hade visioner och idér som ingen annan!
Det känns konstigt att du inte kommer vara hemma när jag kommer hem i vår.
Du ska sitta på altanen när jag kommer på besök och ge mig en kram och säga.
"thorsson det är skönt att du är hemma,ska du ha en öl"

Jag kommer aldrig glömma alla galna upptåg vi har gjort med dig Pappa Kent!

När du,pelle och jag åkte och köpte glass innan Lökens bal.
Du var stoltare än någonsin,du berättade om bilen du hade fixat till lisa. Du sa att det var konstigt att Lisa kunde vara så vacker när du var hennes farsa! Du bjöd alltid på dig själv. =)
Du satt på läktaren när dansen skulle börja med kamera i högsta hugg. Men du hittade aldrig var hon på banan,du filmade hela tiden fel par! =) Hela tiden frågade:
"Thorsson,var är lisa!"
"Pelle,vars är Lisa" VIlket hörs ganska tydligt på videon sen :)
Vi satt och skrattade hela tiden,Marina skrattade så hon grät.

Eller din historia om moroten som du alltid berättade,som ingen annan än du och Marina tyckte var rolig.
Men du envisades med att dra den hela tiden!

Du bjöd alltid på dig själv som på Midsommar när ni  föräldrar förlorade i Kubb,och fick som straff att göra ett dansuppträdande för oss.
Du tog på dig ett lakan och dansade magdans till Shakiras "hips dont lie"

Du har lärt oss snappsvisan som vi alltid kör.
Som kanske är världens sämsta,men roligaste. =)

Jag är otroligt glad över att jag fick lära känna dig!
Du var en otrolig människa och jag kommer aldrig att glömma dig!
Du lärde mig mycket och ställde alltid upp för mig. Du var min personliga sponsor i elitserien,tack för att du trodde på mig.
Du var en fantastisk make,far och vän!

Jag kommer aldrig glömma dig Kenta!!!
Jag älskade dig för den du var!

I himlen vinner alltid LHC SM-guld,det lovar jag!

Tänker på er M,P och Lisa!

Det kommer bli en jobbig söndag!

Kommentarer
Postat av: wolls

så fint skrivet, vi alla finns här för dig thore!

2008-04-21 @ 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback