Jag gillar glass.

Klockan 08:33 borde man verkligen sova om man är sjukskriven.
Det är alldeles för tidigt för att vara vaken,men febern och hostandet gör det svårt att sova.
Däremot är det väldigt skönt att ligga i soffan med en mugg té och kolla på nyhetsmorgon,speciellt när solen lyser in genom fönstret.
Äntligen är det vår! Att man blir så lycklig av lite sol!
Det bästa med våren är helt klart att man kan börja äta glass. Visst, man kan äta glass på vintern men det är godare att äta glass på våren när solen värmer och man ser hur snön smälter.
GB har äntligen insett ett och annat och tagit tillbaka världens godaste glass! Lakritspuck!
Det var min favoritglass när jag var liten. Jag minns när mormor och jag cyklade upp till Östensson om sommrarna och köpte oss varsin lakritspuck. Sen cyklade vi ner till vattnet och njöt av våra puckar!
Känner på mig att det kommer bli en bra vår. =)

image1065






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback