Underbara fredag!

Är det inte underbart med fredag,alltid känns lite bättre på fredagar!
Det var en underbar morgon denna fredag,sånt gillar jag.
Har haft ett leende på läpparna sedan jag vaknade. Kommer på mig själv att jag går och ler,vilket gör att jag ler ännu mer. Det är en skön känsla det där.
Tvätt och disk står på schemat och vad gör man när fåglarna kvittrar utanför fönstret och man känner sig lycklig?!
Jo,man sätter på Lasse DVD:en och helt plötsligt är det kul att tvätta och diska.
Man står och småsjunger och dansar loss bland tallrikar och stekpannor!
Dessutom blir allt ännu lite bättre nu när jag har på mig mitt nya linne som jag fick igår!
Ett blått linne med ett stort ankare på!
Tack,verkligen!


image1064

Bakom varje hög av sand finns guld för den som letar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback