The Human

Ojoj,min kropp är inte i form för att springa jätte snabbt fram och tillbaka över en innebandyplan.
Just nu är den lite mer utformad för att marshera med tung packning några mil i skogen.
Jag har ont i muskler som jag hade glömt bort att jag hade. Tror att musklerna glömt bort sig själva också.
Herregud!
Himla tur att jag tycker det är kul,annars hade smärtan i min kropp tagit över tror jag.
Fystester i helgen,ska bli intressant och se hur det går.


Har försökt komma på vad jag önskar mig i julklapp,det går inget vidare.
Förutom en ipod tuch 8 gb  så vet jag inte riktigt,men här är några andra förslag:

Lasses nya dvd "Solen i ögonen"
T-shirts
Ett par glasögon

Det är typ det jag kommer på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback