323 Thorsson

Då har jag klarat av första veckan av min värnplikt. Bara 51 veckor kvar.
Det har varit en sjukt kul vecka. Mycket nytt såklart men framför allt,många,många regler.
Min pluton är hur bra som helst,många sköna människor.
Vi har fått lära hos hur vi ska städa,bädda sängen och hur vi ska stå och gå.
Det finns regler för allt. Aldrig någonsin har min garderob eller min säng varit så fin som den är på luckan. Lika bra att göra det rätt ifrån början,man vill  ju inte få påbackning.
Och ja,ZB,det finns en hel del snygga killar,ni kommer att få träffa dom. : )
Sergeant Oskarsson slår alla med hästlängder iofs,synd bara att han är befäl. : )


Har haft permis i helgen,hur skönt som helst att slippa att gå upp 05:40.
Igår var jag iväg och åkte skidor. Offpist backen var riktigt bra,så det var kul. Allt var perfekt.


     


Kommentarer
Postat av: mariiia

hmm, sofia, MS Bränna i somras, tror bestämt ngn är skyldig mig en tjänst. Fast ingen colaburk tack ;) haha

Postat av: wollsan

härligt med skidor ;) vi måste ta en sväng om nån helg i klinten då du har permis ! GRYMT :)

2008-02-04 @ 00:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback