Allting vackert har ett slut.

Sitter och chillar hemma hos Marri,skulle hämta min jacka. Den blev riktigt fin!
Nu behöver jag inte längre ha ångest  för att jag inte har sytt dit märkena.
Tack Mamma Heli!
Ska köpa en blomma till henne för all del. En fin plantage växt.

Marri försöker lösa suduko,det går väl sådär. Inom en snar framtid kommer hon få ett damputbrott.

Mimmi och Jue sitter och njuter på Arlanda. Alla mina lumparpolare sitter också på Arlanda och väntar på flyget som ska ta dom till vackra norr!
Jue i extas,hon är som sagt helt såld på lumpare.


Förövrigt har det varit en ganska konstig helg,fast på ett bra sätt.
Mycket som har retts ut,mycket har sagts.
Jag är glad att vi pratade idag,du är min bästaste vän. Vi har delat glädje och sorg.
Idag kanske är dagen vi insett ett och annat. Vi är lyckliga båda två,vi har uppnått den lyckan vi alltid har velat ha fast på ett annorlunda sett än vad vi trodde för 8 år sedan.
Jag är lyckligare än någonsin,och inget kan förstöra det.
Du kommer alltid vara min bästa vän och den jag kan prata med allt om.
Du säger att du är besviken över att du inte har funnits vid min sida som du har velat.
Men det har du gjort,i glädje,sorg och lycka.
Nu går vi åt varsitt håll med ett leende på våra läppar,men minnena finns kvar.
Tack för alla dagar tillsammans,även om det inte har blivit så många,men det har varit lyckliga dagar.



När våren öppnar sina dörrar och du tar den långa vägen hem.
När det blir varma sommardar och du sitter på ute serveringen där vi satt igen,
Kom ihåg mig då, Kom ihåg mig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback