Det är ett roligt lumparliv

image1002

Vita blixten och jag är inte bästa kompisar vill jag lova. Längdskidor är inte min paradgren

image999


Ibland måste manm prova utrustningen...

Eller lättare sagt leka av sig. ;)

image1000

Warberg tyckte att det var tråkigt att packa stridspackningen och behövde ett litet avbrott.

image1001

Man ska kunna spegla sig i våra kängor!

image1003

Kvällstjänst och skidvalla på programmet. Motoroveroll är bland det snyggaste man kan ha på sig!

image1004

Ligger och väntar på att något befäl ska ropa ut oss i korridorren efter ännu felfri visitation!

image1005

Full stridsutrustning,ca 30 kg väger västen, men jag är glad ändå.



Kommentarer
Postat av: Emma

Hade aldrig klarat av att göra lumpen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback