Det har varit en skön permis!

Då var permisen snart slut. Det har varit en blandad helg,framför allt känslomässigt.
I helgen har tröttheten efter veckan i Kiruna kommit! Det var en riktigt tuff vecka,men nu är jag uppvilad och fräsch inför nästa veckas utbildning i kemiskkrigsföring. Ska bli riktigt kul,vi ska släcka bränder,krypa i eldtunnlar och ha tårgasprov i gaskammaren. Ska bli spännande.

Igår hängde jag med Marri hela dagen,lagom slapp dag. Vi hade "Sex and the city" marathon,vi plöjde igenom hela säsong två.
Lämnade även min vapenrock till Mamma Heli. Hon ska sy ditt märkena på jackan. Jag är ingen skräddare vill jag lova. Dom märkena jag faktiskt lyckas med att få dit tyckte hon att vi skulle sy om också. Dom satt kanske inte sådär jätte snyggt så att säga.
Tur att mina vänner har snälla mammor som kan hjälpa mig.
Sy har aldrig varit en hobby,tålamod är inte min bästa vän.

Igår förlorade IBK mot Endre,inte så mycket att säga.
Skulle verkligen velat vara med på Gotland,men man kan inte få allt.
Ryggen hade nog inte pallat att spela ändå,men det är ju kul att resa och filura tillsammans med Jue och Mimmi!


Lite bilder ifrån Kiruna i veckan.

image1007

image1008

image1009

image1010

image1011
Warberg har lyckas att få på sig skidor,det är äkta lycka vill jag lova!

image1012

image1013
Aldrig har kvällsfika smakat så gott.

image1014

Ligga på skjutbanan i 10 timmar,är krävande men sjuktkul!

image1015
Man känner sig som en valross med alla kläder och utrustning!

image1016

Fika och varm dryck är viktig så att man kan hålla koncentrationen uppe:)

image1017

Boendet var ganska lyxigt :)

image1018

Jag,Zäll och Strömbergsson klockan 6 på morgonen. Det är vackert i fjällen!

image1019

Visst ser jag säker ut =)

image1020
 Min grupp och mina män,femte grupp är outstandning.

image1021

Hela GRK-plutonen! Helt sjukt bra pluton!
image1022
Visitation av utrustningen dagen efter hemkomst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback