Mitt liv som lumpare

Dagarna flyger förbi på I 19. Visst det har bara gått en och en halv vecka,men det känns som man har känt alla i hela sitt liv. Det är verkligen sjukt kul,jag har iofs haft turen att hamna i en riktigt bra pluton. Hur mycket sköna grabbar som helst.
Så länge jag har tvivlat och tänkt på om lumpen verkligen skulle vara det rätta,men nu känns det hur bra som helst.


Idag var jag och lirade innebandy,har inte tränat på den senaste veckan.
Ibland är det bra att vara borta en stund,då hittar man suget igen.


Skönt att träffa Mimmi,Jue och Marri var ändå två veckor sedan vi sågs.


Livet leker just nu och jag är lycklig som aldrig förr.
Livet kan verkligen  vara en dans på rosor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback