På tåget mot Kiruna

Nu sitter jag och resten av min pluton på tåget påväg mot Kiruna.
Snart är min " Norrlands-check-lista" klar,kvar är bara Wollans och Jues stugor.
Som Mimmi sa i fredags:
"jadu Thore,nu är det inte mycket kvar på listan. Dags att bege sig söderut igen."
För all del,snart så. Börjat planera lite inför framtiden,vilket känns grymt skönt...
När vi är framme i Kiruna ska vi åka en mil skidor,fatta en mil! Förstår ni hur långt det är,känner på mig att jag kommer få ett bryt på mina skidor,igen.;-)

Kommentarer
Postat av: åkelipåkeli

du får gärna stanna om du vill !
jag kan hitta på nå fler norrliga resemål åt dig ;D haha

2008-02-18 @ 18:01:05
Postat av: Anonym

ja listan kan bli hur lång som helst ;)
Jag kan hjälpa dig Åkelipåkeli, nog kan vi hitta på alldeles för mkt aktiviteter !
Thore jag är så stolt över dig :)

2008-02-29 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback