Det här med powernap är ett släktdrag.

Många frågar sig hur jag kan sova så mycket som jag gör.
På våra bortamatcher så sover jag mer än jag är vaken nästan.
Jag vet hur det ligger till nu,det ligger tydligen i släkten.
Här en artikel ifrån dagens Motala Tidning.

Sjusovaren Johan Thorsson
MOTALA.
IFK Motalas bandyback Johan Thorsson har många gånger gjort sig känd som en alert spelare. Men skillnad är det utanför banan. Där kan Thorsson somna lite titt som tätt.
Han har tidigare försovit sig från en av IFK:s kvällsträningar och enligt uppgift till Kanal sluss har det nu hänt igen. Fast den här gången ringde lagkompisarna och väckte honom och Thorsson kom i tid till Isstadion, med sådär tio minuters marginal.
Det sägs att Thorsson jobbar tidiga morgnar, vilket kan förklara hans vilja till tupplur på dagtid.


Tyckte att det var riktigt roligt. Det är inte alltid lätt att vara idrottsstjärna i en mindre stad.
 Johan uppskattade det visst inte lika mycket som jag. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback