En gång var lusten ett dagligt bröd

Äntligen fredag! Fredagar är den absolut bästa dagen på veckan.
Idag har jag varit flitig och storstädat hela min lägenhet. Rensat ut och slängt massor skit.
Så nu luktar det "ajax sommaräng" i hela lägenheten och det får mig att längta till sommaren.

Det blir en lugn hemmakväll med brudarna ikväll. Milkshake,godis,chips, och Let´s dance.
Ska bli skönt att bara slappa och inte dra iväg någonstans.

Sitter och kollar på "Bo Kaspers live" ifrån Vega i Köpenhamn på SVT.
Riktigt vackert,jag får gåshud! Det är ett halvår sedan Mimmi och jag stod och tittade på dom på PDOL!
Det var en perfekt kväll, vi var berusade på livet och ingenting kunde få oss på dåligt humör.
Vilken sommar vi hade tillsammans!
   

"Om jag fick önska skulle tiden stå still. Jag skulle vilja kunna ta oss dit du vill,
å våra käraste vänner åt samma håll."


Nu ska jag lägga mig i soffan med en mugg té och läsa Ronnie Sandahls "Vi som aldrig sa hora".
Det är ett skönt liv.


     


Kommentarer
Postat av: Åkeli

Det var ett jäävlarns vackert liv :D

2008-01-12 @ 01:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback