Idrottsgalan

Nu har en ny vecka börjat igen.
Min hyresvärd ska besikta alla lägenheter i mitt hus,vilket jag trodde skulle ske idag. Jag har varit hemma hela dagen och väntat på att dom skulle komma. Det har inte kommit någon. Antar att dom kommer imorgon istället.
Det har inte gjort så mycket,känner mig ganska sliten. Är förkyld och har haft feber idag. Väntade bara på att det skulle komma. Mimmi,Marri och Jue har varit sjuka så jag har bara väntat på det.
Ännu en bok är utläst. Så idag fick jag beställa lite nya böcker.
Har även hunnit med att laga lite käk,morotsbollar couscous. Riktigt gott.

Nu sitter jag och kollar på Idrottsgalan. Tycker Peter Settman gör ett grymt jobb. Han lyckas liva upp den annars ganska trista tillställningen,nu när Tony Rickardsson har valt att satsa på dansen.
Skrattade så jag grät när Peter Settman gjorde en Ronny sketch med Kalla.
Det som nästan är roligast med galan är se alla idrottsstjärnor uppklädda.
Killarna har inte så mycket valmöjligheter,men det finns inget så snyggt som en kille i kostym eller smoking.
Vissa tjejer skulle likagärna kunna komma i sina idrottskläder,för jag förstår inte hur Klüft har  tänkt tex.
Men någon som verkligen har en jättefin klänning är Kajsa Bergqvist. Hon har iaf tänk lite.
Hoppas faktiskt att Zlatan får Jerringpriset,ibland förstår inte vi i Sverige hur stor Zlatan är i världen.



image977

En riktigt söt bild på Johan och Malmqvists Nova ifrån nyårsafton.
Nova är vad jag har förstått Johans lilla favorit. Kan tänka mig hur dom där två håller på när han
är barnvakt... Han är bäst min bror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback