Kung Lars

3,5 miljoner människor har röstat om vilka ska få priserna i årets Rockbjörn.
När svenska folket får rösta så vinner självklart Lars Winnerbäck!
Han blev årets manliga artist och "Om du lämnade mig nu" blev årets låt. 
Stort grattis!!! Det är han verkligen värd.
Kolla på intervjun med Lars,han är så gullig!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/rockbjornen/article1697545.ab


Imorgon sätter vi oss i bussen 06:30 för att börja våran färd mot Ume.
Det är riktigt,riktigt tidigt.  Synd att vi inte har sovbussen imorgon,hade varit ruggit skönt att lägga sig och sova och vakna tre timmar senare i Ume.
Istället får man sitta som en fällkniv och försöka sova.
Mimmi och jag ska få bo ihop i helgen. Det var längesen sist.
Kommer bli en rolig helg,med massa skoj och en hel del blåbärssopps drickande! :)



I eftermiddag ska jag åka in till Lue och reklamera min nya mobil.
Det var bättre förr,nu håller mobilerna i två månader.
Min mobil är stendöd,det går inte ens att få igång den.
Men tydligen har de flesta problem med den här modellen. Synd att jag inte visste det innan jag köpte den.
Efter det blir det bio. Skulle ha sett "Försoningen" förra veckan,men då var det fullsatt. Bara för att vi sa att vi inte behövde boka några biljetter, (för hur ofta är bion full,en fredag kl 21:15), men tjii fick vi.
Så idag har vi bokat biljetter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback