Maybe I'll turn it all around, cause it's not too late.

Idag ska jag göra min första träning efter skadan. Ska bli skitskul,men är ganska orolig för ryggen. Eftersom att jag har ganska ont fortfarande.
Har fortfarande lite ont i halsen,men ska bara känna lite på det,så det funkar nog.
Hälften av ZB,det coola gänget från förorten som någon brud hade skrivit i sin blogg, är sjuka. Ingen höjdare direkt.

Ikväll spelar brorsan en viktig match mot Bollnäs.
Hoppas att IFK lyckas ta 2 poäng ikväll.
Hoppas att Johans rygg håller. Det sägs att tvillingar kan känna av varandras smärta. Jag tror att det gäller vanliga syskon också,att det undermedvetna har gjort att han fick lite av min smärta.
Fast Kinesiskt teijp löser allt!


"men innan morgonen kommer
vill jag lämna några varma rader
kanske möter vi en vår igen
jag ångrar inga steg vid din sida
jag vattnar dina växter än"


Näe,Åkan du har rätt. Jag ska inte vattna några växter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback