Militärgrönt är färgen för våren 2008

Imorgon är den stora dagen här.
Dagen som kändes oändligt långt bort dagen då jag mönstrade,men som nu bara är några timmar bort.
Inryckning,det är med glädje och skräck som jag beger mig till I 19 imorgon.

Idag satt jag och kollade på våra matchshorts under ett byte,på framsidan av låret står  det I 19,eftersom dom sponsrar oss. Förut har det bara varit ett reklamtryck,men imorgon är det mitt hem. Där kommer jag ha mina vänner som jag ska dela ett år med...


Helgen har varit riktigt kul,trots en förjävlig förlust igår med udda målet och en storförlust idag.
Det var riktigt kul att spela i ishallen,det är såna matcher man drömde om när man var liten.
Spelade sista tio,var sjukt nära på att göra kvitteringsmålet. Målburen hade tyvärr flyttat lite på sig,så det blev en stolpträff. ;)
Idag spelade jag halva matchen mot Iksu,kändes riktigt bra,både i ryggen och spelmässigt.



Ikväll går jag och lägger mig med ett leende på läpparna...
Tänk vad skönt det känns när alla bitar faller på plats,när allting känns rätt.
Jag är lycklig,riktigt,riktigt lycklig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback