Bättre än hundtricket

Jag har kommit på en sak som är ganska sjuk.
Nu när jag har varit barnvakt ett par dagar så har jag snappat upp en del saker.
När jag som 21 åring går omkring med en barnvagn så tittar de flesta på mig med hundögon och man ser hur dom nästan vill gå fram till mig och krama mig.
¨"Det är inte lätt att vara så ung och mamma. Pappan har säkert dragit och du jobbar säkert som städare." Tänker dom.
Inga killar tittar däremot på mig,möjligtvis med tanken jag vill inte ha en unge på halsen.

Men när däremot den andra barnvakten tar vid,ung man i 21 års ålder, då jävlar! Alla kvinnor tittar efter barnvakten och tänker:
"åh vilken ansvarsfull ung man som är ute med sin son på söndagspromenad"
Och alla tjejer suktar efter barnvakten och tänker:
"En såndan snygg och ung man vill jag ha. Ansvarsfull och mogen"
Då tar alla förgivet att det inte är barnvaktens eget barn utan de just bara är barnvakt.

Helt klart bättre än hundtricket! Så om ni singelgrabbar vill få tjejerna att smälta,låna en unge helst i blöjåldern, och gå ut och sätt er på ett fik! Ni får garanterat napp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback