Jag finns i varje steg du tar.

Vi träffades liksom på chans,
på nåt sätt ramla vi in i varann.
Och tänk att något som jag trodde var
så svårt kunde vara så lätt.

Vi träffades liksom på chans,
två katter i skydd ifrån regnet nånstans.
Och aldrig har kärlek drabbat mig så
och jag vet, jag är hopplöst svår ibland.

Men aldrig, aldrig att jag
tänker låta något ont
hända dig. Jag håller dig hårt
tätt intill mig genom regn och blåst
och alltid, alltid att jag
kommer vaka över dig.
Genom mörkret jag leder dig,
jag finns i varje steg du tar.
Så du behöver aldrig mer vara rädd.

Ingen ser och ingen vet
hur du lyser och hur du fångar
upp min skugga när jag är svag.
åh hur jag älskar att vakna
upp bland dina bruna lockar.


Ps, I love you,ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där låten med lasse lindh är riktigt skön : )

2008-03-17 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback